Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» товар належної якості поверненню не підлягає.

Споживач має право на обмін товару належної якості протягом (14) чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі, за наступних умов:

  • якщо він не використовувався;
  • якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики;
  •  розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром;
  • не відноситься до товарів належної якості, що не підлягають обміну
    (поверненню) визначених постановою Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 року № 172, зокрема, рукавички; товари в аерозольній упаковці; лінійний та листковий металопрокат, трубна продукція, пиломатеріали, погонажні (плінтус, наличник), плитні матеріали (деревноволокнисті та деревностружкові плити, фанера) і скло, нарізані або розкроєні під розмір; визначений покупцем (замовником).

Повернення товару неналежної якості здійснюється у порядку та строки встановлені Законом України «Про захист прав споживачів».

Гарантія на товар встановлюється виробником.

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:

1) пропорційного зменшення ціни;

2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;

3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.

Товар неналежної якості може бути повернутий за наступних умов:

  • пред’явлення споживачем розрахункового документа;
  • технічного паспорта чи іншого документа, що його замінює, з позначкою про дату продажу.

Вимоги споживача, передбачені ст. 8 Законом України «Про захист прав споживачів», не підлягають задоволенню, якщо продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) доведуть, що недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром або його зберігання. Споживач має право брати участь у перевірці якості товару особисто або через свого представника.